Erbjudande Husqvarna Care™: Förlängd garanti som bonus

Få Warranty Plus för Automower® som bonus när du köper vinterservice hos din lokala återförsäljare!

Det här erbjudandet är giltigt för alla konsumenter som har köpt en robotgräsklippare 2019, 2020 och 2021 och ger tre års extra garanti utöver de två års fabriksgaranti som kommer med produkten. Garantin gäller från inköpsdatum. 

Om du lämnar in din Automower®-klippare på vinterservice kommer den att fortsätta klippa precis som om den vore ny. Din auktoriserade återförsäljare kommer att ge klipparen en grundlig rengöring och en diagnostikkontroll samt alla programvaruuppdateringar och eventuella reservdelar som kan behövas.

Vänligen notera att du behöver ta din klippare till en återförsäljare för den första årliga servicen innan 1 mars 2022 för att garantiförlängningen ska gälla. 

Registrera dig via länken nedan för att ta del av detta erbjudande!

Boka service hos oss, vi erbjuder tur och returfrakt.

Service robotgräsklippare
1990 kr
HitskickRobot
I lager
Köp

Frågor och svar

Vad är Warranty Plus? Warranty Plus är en utökad garanti som ger Automower® ytterligare tre års garanti utöver de två års fabriksgaranti som ingår. Detta innebär totalt fem års garanti från inköpsdatumet.

Vem kan ta del av erbjudandet och under vilken tid? Alla konsumentkunder som köpte Automower® under 2019, 2020 eller 2021 kan ta del av detta tidsbegränsade erbjudande under oktober–december 2021.

Finns det några villkor? Ja, Automower® måste genomgå service årligen (på kundens egen bekostnad) från det att garantiförlängningen har undertecknats av en auktoriserad återförsäljare för att garantiförlängningen ska vara giltig. 

Måste jag betala för den obligatoriska vinterservicen? Ja, vinterservicen betalas av kunden och priset skiljer sig från återförsäljare till återförsäljare.

Hur många servicetillfällen kommer krävas under återstående garantitid för att garantin ska gälla?
För en produkt köpt 2019: 3 st
För en produkt köpt 2020: 4 st
För en produkt köpt 2021: 5 st

När behöver jag lämna in Automower® på service? Du måste lämna in Automower® för årlig service från den tidpunkt då garantiförlängningen undertecknades. Du kan lämna in den hos en auktoriserad Husqvarna-återförsäljare fram till den 1 mars.

Hur registrerar jag mig för Warranty Plus? Du kan registrera dig online genom att klicka på den här länken eller genom att besöka din lokala återförsäljare. Observera att garantiförlängningen aktiveras först när du har lämnat in den på vinterservice (senast den 1 mars 2022). 

Var hittar jag PNC- och serienumret? På Automower® sitter PNC- och serienumret under locket som öppnas när du trycker på stoppknappen.

Jag fick inte något bekräftelsemejl när jag registrerade migTitta i din skräppostmapp för att se om mejlet har hamnat där

Var hittar jag villkoren för Warranty Plus? Du kan läsa villkoren här.

Hur hittar jag en återförsäljare som jag kan lämna in min produkt till? Du hittar närmaste återförsäljare via kartfunktionen längre ner på den här sidan.

Ska jag även ta med laddstationen när jag lämnar in produkten på service? Nej, du behöver inte ta med laddstationen.

Om jag köper en ny AM nu (under kampanjperioden), får jag då Warranty Plus utan kostnad? Ja, kampanjen gäller för produkter som köpts under kampanjperioden, men observera att du fortfarande måste lämna in den på vinterservice.

Kan jag säga upp mitt Warranty Plus-avtal som jag precis köpte för 1 månad sedan? Tyvärr inte, vi har en annulleringsperiod på två veckor.

Jag köpte min Automower® i augusti, ska jag lämna in den för vinterservice hos en återförsäljare? Ja, för att den förlängda garantin ska gälla måste du lämna in den för vinterservice före den 1a mars 2022.
Läs mer om Warranty plus här
 Bloggmeny

Help Center

Välkommen till din digitala självservice handbok för din Husqvarna Automower® robotgräsklippare. I vårt Help Center så hittar du artiklar om hur olika delar på din Automower® byts ut och hur man avhjälper olika sorters fel.
Välj bland kategorierna eller se alla våra artiklar nedan.
Logga in